Οι επιμορφωτές/τριες, μέλη ΔΕΠ του ΑΠΘ, στοχεύουν στην υποστήριξη των στελεχών της εκπαίδευσης (συντονιστών/τριών εκπαιδευτικού έργου και διευθυντών/ντριών σχολικών μονάδων), των εκπαιδευτικών και των συνεργατών/ιδών της Πράξης, ώστε να λειτουργήσουν αποτελεσματικά στο πεδίο εργασίας τους.
Επιμορφωτικές συναντήσεις |
Περιεχόμενο |
Αριθμός συμμετεχόντων/ουσών |
08.12.2021 |
Πρόγραμμα «Υποστηρικτικές παρεμβάσεις σε κοινότητες ΡΟΜΑ για την ενίσχυση της πρόσβασης και μείωση της εγκατάλειψης από παιδιά και εφήβους»: στόχοι, δράσεις και ανίχνευση επιμορφωτικών αναγκών των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας |
151 |
08.12.2021 |
Εκπαίδευση παιδιών και εφήβων Ρομά υπό το πρίσμα της διαπολιτισμικής αγωγής |
151 |
15.12.2021 |
Αλληλεπίδραση εκπαιδευτικού – μαθητή/τριας στη σχολική τάξη |
130 |
16.12.2021 |
Εκπαίδευση παιδιών Ρομά: ζητήματα και προκλήσεις με βάση την έρευνα και την εμπειρία στο πεδίο |
130 |
10.02.2022 |
Προκατάληψη και στερεότυπα: Γνωστικά σχήματα, ρητορική και ιδεολογία |
131 |
11.02.2022 |
Νέος ρατσισμός, πολιτισμική ουσιοποίηση και ιδεολογικά διλήμματα |
131 |
17.02.2022 |
Η ένταξη ως επιπολιτισμοποίηση και ως πολιτειότητα |
131 |
18.02.2022 |
Μειονότητες, στίγμα και κοινωνικός αποκλεισμός |
131 |
24.02.2022 |
Σχέσεις μειονοτήτων-πλειονοτήτων: το παράδειγμα της παροχής βοήθειας |
131 |
25.02.2022 |
Ενδυνάμωση-κινητοποίηση |
131 |
03.03.2022 |
Σώματα κειμένων και εφαρμογές τους |
136 |
10.03.2022 |
Εικονική επαυξημένη πραγματικότητα και εφαρμογές |
136 |
17.03.2022 |
Ψηφιακή αφήγηση και εφαρμογές της |
136 |
24.03.2022 |
Ανάπτυξη ιστοτόπου/blog στην πλατφόρμα Wordpress I |
136 |
31.03.2022 |
Ανάπτυξη ιστοτόπου/blog στην πλατφόρμα Wordpress II |
136 |
07.04.2022 |
Podcasts: παραγωγή, δημοσίευση, προώθηση |
136 |
09.06.2022 |
Απολογισμός/Ανατροφοδότηση επιμορφωτικών συναντήσεων |
100 |